TOTALY GONE

pallar inte. jag mår så jävla pissed. jag vill inte klaga på mig själv eller mitt liv, men usch.. så trött på allting verkligen.
jag är inte perfekt, det är ingen. inte ens en pinnsmal brud, eller en blond tjej som har bröst, eller det som är rätt.
plugget tar skiten ur mig, och det ska egentligen ändå gå bra. för ja kan, men dom fucking vägrar lyssna, för dom följer sitt.
det är hemma också,massa snack.. men usch, dom kräver extra av mig, dom säger att allt ska bli klart. alltid massa extra.
jag gör vad jag kan, allt jag vill. jag är bättre än så många, men det verkar inte synas i deras syn, där allt är så jävla neggo.
känner verkligen ibland, att jag vill bara försvinna, bort från dethär, inga problem. nothing. bara kunna leva i ett ingenting.


Kommentarer
Postat av: Daniel Hessling

Byt skola sötnos! Om inte så får du fortsätta kämpa mot A-Listan! <3

2011-09-10 @ 16:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0