Put your heart in the air

tjobreh ' haha skit oseriös, men i'm back today. och nu hade jag tänkt skriva domdära 5, you know? ;)
det ska bli snabbt och enkelt, pallar inte skriva värsta långa sakerna, men det får räcka med nån rad.
kan berätta dagen direkt också, plugget. hänkade med lollo till tandläkarn, hon tog bort tandställning, oså.
så drog vi till centrum, jag skulle kolla på tights, behöver verkligen nya, sen hem & sen till kyrkan, lalala.
alexander widelln @ fb
snygg, söt, och jävligt schysst. världens bästa grabbis. socci, och skön person. vill umgås mer med. träffa oså.
älskad är han också,  och kommer att förbli. idag, imorrn & föralltid, såklart. inget tvek på det direkt.


wille collin @ fb
min stjärna, haha tillsammans är vi  s u p e r s t a r s , bäst och lite till, så liten & så jävla gullig, verkligen!
har världens gulligaste röst, rolig att snacka med i mobileo, och.. och.. och,. så grymt schysst och dedära.


filip ambric @ fb
haha, ska man vara ärlig? så ja, då är han väl väldig snygg kille, ett år äldre än mig. haha. träffat lite bara.
haha schysst, och ser väldigt bra ut. ska kanske inte säga så mycket mer om vad jag tycker, eftersom.. ja.
han vet själv varför, HAHAH.. och det behöver ingen veta, men myspys. o igen, yesdå. HAHA NJAE, MEN.


jonathan persson @ fb
pluttenutte, va söt. typ världens härligaste stil för att vara kille, inte den dära snobbiga som de flesta andra.
och superdupa schysst grabb är han också. inte direkt som jag känner jätte bra, men verkar positiv som ... hah.


john sundman @ fb
saknar, saknar, saknar. haha, och honom har jag redan skrivit en inlägg om på gamla bloggen, här får han en till.
han är skitschysst, rätt snygg. var tillsammans med thea förut, men vet inte vad som hände? hm.. aja hursom.
någon som jag vill lära känna mer, och träffas oftare med. fast, får väl se till att fixa det isåfall istället. mjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0