People change, things go wrong. Shit happens but life goes on

 
TJA
ska bara uppdatera lite snabbt, klockan är natt, så kanske ingen som läser eller ens ser dethär, justnu.
jag ligger i sängen, sover inte som vanligt denhär tiden. lyssnar musik & är inloggad på f to the acebook.
idag har jag inte vart i plugget heller, vaknade skit sent. sen utvecklingsamtal, sen möte. det gick väl okey.
kunde gått bättre, men. shit happens, life goes on. lite problem just nu också, inte alla som vet. såförblirdet.
nu börjar jag bli fett törstig :( kevin om du ser dethära, mobba mig inte. jag är det varje natt, HAHAHA godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linn

sv: aha visste inte att det fanns en grå :o men den var ju snygg också! :)

2011-08-26 @ 07:43:49
URL: http://linnvanbeerss.blogg.se/
Postat av: AliciaStorfeldt -

Sv; Självklart sötnos, men kan vi ta det på måndag kanske eller nått för jag e inte hemma under helgen? Eller så skriver jag till dig på facebook när jag har tid på söndag om due inne då kanske :) Vi får se men visst kan jag det, pusss<3

2011-08-26 @ 14:11:08
URL: http://alleobina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0