GODMORNING MY SUNSHINES

ingen uppdatering igår, yes som sagt det blev aldrig någon uppdatering på bloggen igår. gjorde annat.
satt och tänkte blogga två gånger, men det blev aldrig något av det, haha. ska berätta snabbt om dagen.
jag vaknade sent som vanligt, duschade av kroppen lite snabbt, fixade mig & gjorde mig klar, drog ut.
skulle pluggat lite med louise , men det blev så att jag träffade billy & så drog vi till lollo en stund haha!
så vid kvart över 6, så drog vi till mig. juste, andre var med ute en stund också, men de var väldigt kort.
hänkade med billy till bussen vid kvart i 7, och efter det skulle jag hem & då var det familje-middags'da.
idag, ska jag städa, och plocka undan på mitt rum. ser helt kaos ut, kanske inte värst mycket, men jaja.

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

ja, det gör jag :D

2011-08-28 @ 16:02:32
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

tack så mycket! :)

2011-08-29 @ 22:20:54
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0