BACK ON TRACK BITCHES, FET OMSTART.

Back on track, saknat mig? yes, you have. ;)  nu är jag tillbaka på bloggen , IGEN. med en nystart.
rensat bort alla gamla inlägg och gjort nydesign, så nu kör vi, just do it liksom! & den här gången, ska bloggen bättras x 10.
eller försöka kan man ju alltid? så vi kör på, dom flesta vet redan vem jag är, men ska vi ta det lite snabbt.. tror det blir bäst så!
namnet på bruden som driver bloggen, säger väl sig själv genom bara bloggnamnet. emelie hagman, där har ni mig. lätt att hitta.
vad ska vi ta först? jag är runt 170, blond och ser ut exakt som jag gör, och jag trivs i det. självförtroendet är på topp, såklart.
jag kommer att blogga om allt möjligt, och det kan bli allt från vänner, privatliv, vardagar, fester, plugg, eller känslor, tips. ALLT.
hur som helst, en sak kan jag säga direkt. vilket inlägg det än är, så raderar jag alla neggo kommentarer, om jag inte svarar på dom.
och ,  jag är som jag är, har min stil. jag är speciell, acceptera det eller så kan ni lika gärna trycka på [x] knappen i hörnet. tack. :D

Kommentarer
Postat av: Daniel Hessling

Dooood ;o jag har ingen x knapp HAHAHA jag har en röd, gul och grön ist! HAHAHAHA LOLS

2011-08-23 @ 19:26:25
Postat av: Sara

SV : http://avvsomebrud.blogg.se/2011/august/svar.html#comment

2011-08-24 @ 18:42:49
URL: http://avvsomebud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0